понедельник, 13 февраля 2012 г.

Սիրային ստատուսներ

1. Իրական սերը կարելի է ճանաչել նրանով, որ իրական սիրով սիրահարված մարդը դառնում է ավելի լավը և նրա հոգին պայծառանում է:
2. Սիրո մասին պետք չէ պատմել ուրիշներին, այն պետք է պահել սրտի խորքում և նրա մասին պատմել միայն նրան, ում որ սիրում ես:
3. Համակարգչի մոնիտորից ես զգում եմ քո շնչառությունը:
4. Ես կուրախանամ բոլոր նրանց համար, ովքեր որ կդիմավորեն այս փետրվարի 14-ը իրենց սիրելիի հետ... ոչ նրա համար, որ ես ունեմ սիրելի, այլ նրա համար, որ հույս ունեմ ՈՒնենալ...
5. Ինձ պետք չեն աշխարհի գանձերը, ինձ պետք է նա, որ սիրի ինձ և բոլոր ուրախ և տխուր պահերին լինենք միասին, իրար ձեռք բռնած:
6. Ես արդեն հասկացա սիրո իմաստը, դու էլ սիրիր և կզգաս թե ինչ հաճելի է սիրել և լինել սիրված:
7. Մարդկությունը II համաշխարհայինին դիմացավ, բայց <սեր> կոչվող զգացմունքը այդպես էլ հաղթահարել չկարողացավ, սերը անհաղթահաթելի է:

0 коммент.:

Отправить комментарий

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:

 
;