понедельник, 13 февраля 2012 г.

Հումորային ստատուսներ


1. Ամեն տղա երազում է մի խելոք աղջկա մասին, որը չարաճճի կլինի միայն իր հետ:
2. Կինը կամ կստանա նվեր տղամարդուց Սուրբ Վալենտինի տոնի կապակցությամբ կամ կբողոքի վոր չի ստացել, բայց երկու դեպքում էլ հաճույք կստանա դրանից:
3. Մի մտածիր որ դու իմ թուլությունն ես, դա շոկոլադն է որը տեսնելիս ես չեմ կարողանում ինձ զսպել:
4. Կնոջ տրամաբանությունը զարմանալի է: -Ինչու եք ուշացել? -Դե ես ուշ դուրս եկա տանից: -Իսկ հնարավոր չէր շուտ դուրս գալ? Ոչ, արդեն ուշ էր շուտ դուրս գալու համար:
5. Հնդկաստանում արգելված է դասի ժամանակ կանգնել և երգել սիրո մասին երգեր... Ինչպիսի հիմարություն...
6. Օօօօ դա մի հիանալի զգացողություն է, երբ ներս է մտնում դասղեկը և հայտնում որ վաղը դաս չկա >:
7. Որպեսզի չփչացնի երեխայի հոգեկանը հայրը ամեն գիշեր երեխային քնեցնելիս հագնում էր արագիլի, իսկ մայրը կաղամբի հագուստ:

0 коммент.:

Отправить комментарий

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Հարգելի այցելուներ, բլոգի մեկնաբանությունների որակը բարձրացնելու և սպամ տարածելը կանխելու համար ձեր կողմից գրված մեկնաբանությունները տեղադրվելու են իմ կողմից դրանք վերանայելուց հետո: Եթե հնարավոր է գրեք հայերեն տառերով և ներկայացեք:

 
;